Öğretmen Kadrosu

Uzman Öğretici Kadrosu

Sehel KURT – Bilişim ve Robotik

Mehmet Rıfat Evyap Anadolu Teknik Lisesinde Bilişim Teknolojileri ve Veri Tabanı Programcılığından bölüm birincisi olarak mezun oldu.

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi İşletme Yönetimi Bölümünden 4.0 üzerinden 3.98 ortalama ile okul birincisi olarak mezun oldu. Lisans hayatına ise Cumhuriyet Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümünden 4.0 üzerinden 3.87 ortalama ile Bölüm Birinciliğini alarak Yüksek Onur öğrencisi olarak mezun oldu.  Üniversitesinde  ve mezuniyetinden sonra farklı insanlarla birlikte çalışma, bir takımda yer alma ve üretebilmeyi öğrenme fırsatı oldu.

Mezuniyetinin ardından Ali Fuat Cebesoy ortaokulunda Bilişim Teknolojileri ve Yazılım öğretmenliği yaptı.

Bu süre zarfında diksiyon kursu, İngilizce A1 , A2 seviye kurslarını da tamamladı ve İstanbul Üniversitesinden Formasyon alarak öğretmenlik hayatına yeni bir adım attı.

2018 de ise Bahçeşehir Üniversitesi ile İşkur ortaklığı ile yürütülen Kurumsal Kaynak Planlama ve Yazılım Uzmanlığı Eğitimini %100 Burs ile kazanarak Üstün Başarı Belgesi ile tamamladı. 2019 yılından bu zamana kadar ise Kağıthane Çözüm Koleji’nde Robotik Kodlama ve Bilişim Teknoloji Yazılım öğretmenliği yapmaktadır. Öğrencileri ile son 1 ayda 3 başarıya imza attı. (İlkokullar Arası Online Kodlama Yarışmasında Birincilik, Ortaokullar Arası Online Kodlama Yarışmasında İkincilik, Uluslar Arası Online Kodlama Yarışmasında Mansiyon Ödülü)

 

 

 

Aleyna ÖNEÇ - İngilizce

İstanbul Aydin Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünden Onur Öğrencisi olarak mezun oldu.

 2017-2018 eğitim dönemini İngiltere, Lincoln’de bulunan Bishop Grosseteste University’de geçirdi.

 Eylül 2020’den beri Kağıthane Çözüm Koleji’nde öğretmenlik yapmaktadır.

Beyza Nur YILDIZ - DKAB

İlk ve ortaöğretimimi Kocatepe İlköğretim okulunda, lise eğitimimi ise İnegöl Anadolu İmam Hatip Lisesinde tamamladı. Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'ni kazandı ve Arapça hazırlık ile birlikte 5 yıl ilahiyat eğitimi aldı. 2012 yılından bu yana çeşitli gençlik kuruluşlarının düzenlediği eğitim etkinliklerinde gönüllü olarak eğitmenlik faaliyetinde bulundu. Şuan da İstanbul Üniversitesi’nde, İslam Tarihi ve Sanatları alanında yüksek lisans öğrenimi yapmaktadır. Kağıthane Çözüm Koleji’nde DKAB öğretmeni olarak iş hayatına devam etmektedir.

Hilal KORKUT - Matematik

Ocak 1996, Malatya doğumluyum.  İlkokul, ortaokul,  lise ve üniversite eğitimimi İstanbul’da aldı. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi,  Matematik Bölümü mezunu. 2018 yılı itibarıyla meslek hayatıma bir özel öğretim kursunda matematik ve geometri öğretmenliği ile başladı.  Bir çok sefer 8. Sınıf öğrencilerini LGS’ye hazırladı. 2019 yılından beri kariyerini özel okullarda devam ettirmekte. Kariyerine, Kağıthane Çözüm Koleji’nde Matematik öğretmeni olarak devam etmektedir. 

 

 

Betül VURAL – Fen

Marmara Üniversitesi Kimya Bölümü’nden mezun oldu. Formasyon sertifikasını da Marmara Üniversitesinden aldı. Bir yıl STK’larda ortaokul öğrencilerine öğretmenlik yaptıktan sonra Kağıthane Çözüm Anadolu Lisesi ve Çözüm Kişisel Gelişim Kursu’nda Kimya Öğretmenliği yaptı. Yıldız Teknik Üniversitesi’nden STEM Eğiticisi sertifikası aldı.

Kutse ALTUN - Türkçe

Kağıthane Anadolu İmam Hatip Lisesi ve İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü mezunu. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi’nde Pedagojik Formasyon Eğitimi aldı. 2. üniversite kapsamında AUZEF Çocuk Gelişimi Bölümüne kaydoldu. Hâlen devam etmektedir.

Hızlı Okuma Eğitimi, Medeniyet Okumaları eğitimi, Kurmaca İşler/Editörlük Eğitimi aldı. Şişli Anadolu Lisesi’nde staj yaptı. Mezuniyetinden sonra Türkiye Gençlik Vakfı Kağıthane YKS-LGS Hazırlık Türkçe Öğretmeni olarak işe başladı. Devamında Çağlayan Kütüphanesi yöneticiliğine geçti. Disleksili öğrenciler ile çalıştı. Sınıf öğretmenliği yaptı. 2. dönem Kazananlar Eğitim Kulübü’nde LGS-YKS Türkçe öğretmenliğine başladı. Eş zamanlı olarak TÜGVA’da Türkçe derslerini vermeye devam etti. Özel Yüzyıl Akademi Kişisel Gelişim Kursu’nda LGS Türkçe hazırlık öğretmeni olarak çalıştı. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji’nde Türkçe öğretmeni olarak devam etmektedir.

Kübra AVCI - Türkçe

İstanbul’da doğdu. Üsküdar’da gördüğü lise öğrenimini okul birincisi olarak bitirdi. Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünden onur derecesi ile mezun oldu. 2019 yılından beri Kağıthane Çözüm Koleji bünyesinde iş hayatına devam etmektedir.

Kübra ÖZKAN - Sınıf

İstanbul’da doğdu. Lise eğitimini Cengizhan Anadolu Lisesi’nde tamamladı. Lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümünde tamamladı. Eylül 2020’den beri Kağıthane Çözüm Koleji’nde sınıf öğretmeni olarak görevini yerine getiriyor.

Muhammed Ali BALCI - DKAB

Kastamonu Tosya doğumlu. Lise eğitimimi Fatih’te bulunan İstanbul Recep Tayyip Erdoğan Anadolu İmam Hatip Lisesinde tamamladı. Daha sonra lisans eğitimini tamamlamak üzere memleketine geri döndü. Kastamonu Üniversitesi İlahiyat Fakültesinden lisans diplomasını aldı ve eğitim fakültesinden pedagojik formasyonunu tamamladı. Mezuniyetinden sonra kısa bir süre e- ticaretle uğraştı. Hemen ardından askerliğini yapmak üzere İzmir/Güzelbahçe’ye gitti. Askerliğini tamamladıktan sonra bir sene Oruç Reis AİHL’nde İHL Meslek Dersleri Öğretmeni olarak çalıştı. İki senedir de Neyyir Turhan İmam Hatip Ortaokulunda Din Kültürü ve Arapça derslerine girmekte. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji DKAB öğretmeni olarak devam etmektedir.

Özge Nur Sevinç – Sınıf

İlk ve ortaokulu Edirnekapı İlköğretim Okulu’nda tamamladı. Ortaokul sonunda yapılan sınav sonucunda Cağaloğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Bilişim Teknolojileri bölümünü kazandı. Biruni Üniversitesi - Üstün Zekalılar Öğretmenliği bölümünü kazandı. Hazırlık Sınıfı eğitimini ilk yıl, alan derslerinin beraberinde aldı. Üniversite stajını kolejlerde, 1. ve 2. sınıf kademelerinde yaptı. 2020 – 2021 eğitim- öğretim yılından beri Kâğıthane Çözüm Koleji’nde görev yapmakta.

 

Bağdagül TAŞDEMİR - DİKAB

 Trakya Üniversitesi İlahiyat Bölümünden mezun olduktan sonra meslek hayatına Kağıthane Çözüm Koleji’nde DKAB öğretmeni olarak devam etmektedir.

 

Serra İLGİN – Sınıf

İstanbul’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Karagümrük İlköğretim Okulunda tamamladı. Liseyi Bakırköy 70. Yıl Sağlık Meslek Lisesinde bitirdi. Nişantaşı Üniversitesi İlk ve Acil Yardım Bölümünden mezun olarak ön lisans eğitimini bitirdim. Lisans eğitimini Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun olarak tamamladı. Bağcılar İTO Özel Eğitim Okulunda özel eğitim öğretmeni olarak bir yıl görev aldı. Hekimoğlu Ali paşa İlkokulunda sınıf öğretmeni olarak çalıştı. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji’nde sınıf öğretmeni olarak devam etmektedir.

Servet GÖK – Sınıf

Yıldız Teknik Üniversitesi Temel Eğitim Sınıf öğretmenliği bölümünden mezun oldu.  Mezunu olduğu Yıldız Teknik Üniversitesi bünyesinde bulunan YTÜ Yeşilay Kulübünde; 1 yıl başkan, 1 yıl başkan yardımcısı olarak görev aldı. Üniversitesinde, ilkokul ve ortaokullarda; Yeşilay Kulübü ile çeşitli organizasyonlar düzenledi. TÜBİTAK tarafından 2209-A 2019/2 onaylanmış bir projenin araştırmacısı olarak görev yapmakta. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji’nde Sınıf Öğretmeni olarak devam etmektedir.

Şeyda Nur ÇAMLICA – DKAB ve Arapça

İslami ilimler bölümünü Arapça diliyle severek okudu. Öğrendiği dilin kültürünü yaşamak ve kendisini geliştirmek için Ürdün’de dil kursuna gitti. Kursu iyi bir dereceyle bitirdi. Akşemsettin İmam Hatip Ortaokulunda stajyer öğretmen olarak çalıştı. Daha sonra Hamidiye İmam Hatip Ortaokulunda öğretmenlik yaptı. Arapça, Kuran-ı Kerim, Siyer ve Temel Dini Bilgiler gibi çeşitli dersleri öğretiyordu. Daha sonra Kolejlerde Arapça öğretmeni olarak çalıştı. Yeni yerleri gezmeyi, keşfetmeyi her zaman ister. Ürdün, Bosna ve Suudi Arabistan gittiği ülkeler arasında. Zarqa University’den   "Arapça Dil Okulu" sertifikası aldı. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji’nde, DKAB ve Arapça öğretmeni olarak devam etmekte.

Yaren KARAKAŞ – Görsel Sanatlar

Marmara üniversitesi güzel sanatlar fakültesinden mezun oldu. Pedagojik formasyon eğitimini de Marmara Üniversitesi’nde tamamladı. Ataşehir emlak konut ortaokulu stajyer öğretmenlik yaptı. Çeşitli özel okullarda çalıştı. Adobe Photoshop, corel draw, cinema 4D, Microsoft office programlarını kullanıyor. 2020-21 eğitim öğretim döneminden beri Kağıthane Çözüm Koleji’nde çalışmakta.

Yasin KESKİK - Sınıf

İlk ve ortaöğretimimi Bağcılar’da tamamladı. Bağcılar Akşemsettin Anadolu Lisesi’nden mezun oldu. Yıldız Teknik Üniversitesi’nde Sınıf Öğretmenliği bölümünü kazanıp yüksek onur öğrencisi unvanıyla mezun oldu. Şu anda pre-intermediate seviyesinde İngilizceye sahip. Üniversitesinde, Yeşilay Kulübü’nde bir yılı yönetim kurulunda olmak üzere 3 yıl boyunca görev aldı. Görev aldığı süre boyunca toplamda yirmiyi aşkın etkinliğin ilk ve ortaokullarda düzenlenmesinde aktif rol aldı. Ayrıca toplamda 10’a yakın çeşitli seminerler ve kurslarda yer aldı. 2016 yılından itibaren aktif olarak her eğitim-öğretim döneminde en az bir öğrenciye özel ders verdi. TÜBİTAK tarafından desteklenen (2209-A 2019/2) bir projeye sahip. Okumayı ve araştırmalar yapmayı, futbol & voleybol oynamayı, müzik dinlemeyi, dizi & film izlemeyi, konser & tiyatro & sinema etkinliklerine katılmayı ve sosyal sorumluluk projelerinde yer almayı sever. Hobi olarak ayrıca 2 yıldır fitness ile ilgili. Kariyerine Kağıthane Çözüm Koleji’nde Sınıf Öğretmeni olarak devam etmektedir.

Şenay COŞKUN - Sınıf

Sivas’ın Koyulhisar ilçesinde eğitimci bir ailenin ilk çocuğu.

Ortaokul ve Lise eğitimini İstanbul Sarıyer İmam- Hatip Lisesinde tamamladı.

Üniversite hayatına Trakya Üniversitesi’nde başladı, Trakya Üniversite’sinden sonra eğitim hayatına Anadolu Üniversitesi’nde devam etti, yine aynı üniversite de pedagoji eğitimini tamamladı.

İngilizce, Osmanlıca Türkçesi, Bilgisayar ve İlk yardım konularında özel eğitimler aldı. Hizmet içi eğitim, seminer ve toplantılarda bulundu.

2010 yılından beri devlet ve özel eğitim kurumlarında öğretmen olarak görev yapıyor.

Öğretmen olarak görev yaptığım süreç içinde çocuklarla ilgili eğitsel plan ve programlarda yer aldı. Çocuklarla birlikte eğitsel, sosyal,.görsel, sanatsal çalışmalar, özel günler ve bayramlarla ilgili program ve etkinliklerde görev yaptı. MEBİM tarafından teşekkür belgesi aldı.

 EBA, K12, Teams,Twins gibi uzaktan eğitim programlarıyla online ders, toplantı ve seminerlere katıldı.

Tarihi, kültürel, doğa gezileri ve segilerde rehberlik yaptı.

Sosyal, takım çalışmalarına uyumlu, analitik ve yaratıcı düşünebilen,  kolay öğrenebilen, objektif, iletişim gücü yüksek, çalışmayı ve okumayı seven, yeni bilgilere ve farklı yorumlara her zaman açık, dürüst, saygılı, sakin bir kişiliğe sahibi.